klachten & suggesties
Klantenservice nodig?
Heeft u vragen over uw bestelling of heeft u wellicht technische ondersteuning nodig? De klantenservice van LB Solutions helpt u graag verder, hier kun u terecht met de onderstaande vragen:
Vragen over uw zending:
Mocht u ondanks de track&trace gegevens, toch nog vragen hebben over uw zending dan kunnen de medewerkers van LB Solutions u verder helpen.
Zending beschadigd ontvangen:
Stuur dan een e-mail naar verkoop@lbsolutions.nl (zie retourinstructie) de medewerkers van LB Solutions zullen u dan per mail verder helpen en zorgen dat alles correct wordt afgehandeld.
Zending retourneren:
Zie retourinstructie op onze website.
Technische vragen:
Mocht u ondanks de adviezen op de website nog vragen hebben over een product, bel dan gerust met de klantenservice. Daar zitten deskundige medewerkers voor u klaar die u kunnen helpen bij uw technische vragen.
Algemene vragen en klachten:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens:
LB Solutions
De Valkenberg 6
6301PM Valkenburg a/d Geul
Nederland
+31 (0)43 - 855 6761
verkoop@lbsolutions.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.